dinsdag 25 december 2012

Smullen van de Sixties


Mijn ouders geven normaal nooit een verjaardagsfeest. Als smoesje zeggen ze dat iedereen in december geen zin meer heeft in een feestje omdat het al het feestdagenseizoen is. Dit jaar kom mijn vader er echter niet onderuit, want hij is 50 geworden. Dat vroeg dus om een feestje, met veel gasten en veel taart.




Ik heb voor dit feest in totaal 3 taarten en 23 cupcakes gebakken en versierd in twee dagen. Dat was mijn natuurlijk nooit gelukt zonder mijn goede vriendin Vera, die twee middagen bij mij tussen het marsepein heeft gezeten en mijn lieve moeder die in de avond ook nog wat taarten gebakken heeft. 

Het thema voor onze taarten zou de jaren zestig zijn, omdat dat de tijd is waarin mijn vader geboren is. Na wat speuren op het internet hebben we uiteindelijk wat grappige printjes gevonden die we over hebben genomen in marsepein en dit was het resultaat:






(De cakejes staan niet heel scherp op de foto, sorry!)




Ik heb veel complimenten gekregen over de taarten en wil toch nogmaals de mensen die me geholpen hebben bedanken.

Ik heb de taarten en cupcakes gebakken met een bakmix. de bakmix is van dezelfde winkel als waar we het marsepein en verdere versiering vandaan hebben: De tafel van achttien in Utrecht.
Dit is de website:

www.detafelvan18.nl

Ik ga zeker nog vaker taarten versieren, dus laat me weten wat je er van vindt en of je nog tips hebt!

Chrizzl








Geen opmerkingen:

Een reactie posten