maandag 24 december 2012

Kaartjes!

the mysterious package...

Ik ben nu al een maand of wat met deze (of dit, maar ik denk deze) blog bezig en steeds meer mensen weten nu dat ik mijn werk op internet zet. Alleen moet ik dus de hele tijd het adres van mijn blog opschrijven en als de luie Chrizzl die ik ben, heb ik visitekaartjes laten drukken.




Ik kwam op het idee doordat mijn vader nog een actiecode van Vistaprint had, die niemand gebruikte. Je kon met die bon 500 visitekaartjes bestellen voor maar 5 euro (ex. verzendkosten). En dus ben ik naar de website gegaan, heb mijn kaartjes ontworpen en binnen in een week waren ze bij mij thuis bezorgd. En dit was het resultaat:



Op de kaartjes staat ook taartdecoratie en schmink. De taartdecoraties zet ik morgen online en ik ga mijn best doen om deze vakantie wat kinderen voor je te schminken.
Ik ben hartstikke trots en heb de kaartjes inmiddels al onder mijn kennissen verspreid. Misschien ben je hier wel gekomen door mijn visitekaartjes :). 

Bij mijn bestelling mocht kreeg ik ook nog een gratis kaartenhoudertje...





en ik mocht mijn eigen stempel ontwerpen!
Ik heb een tijdje nagedacht over de tekst. Je kon namelijk maar één lettertype kiezen en dat was niet echt het lettertype waarin ik mijn logo wou hebben. Ik ben uiteindelijk op de tekst: "Because I'm a Chrizzl" gekomen. Ik heb namelijk nog al de neiging om ongewone en nutteloze dingen te doen en dan vragen mensen vaak waarom. Nou, hier heb je je reden: Because I'm a Chrizzl. 

Dat was mijn bestelling, als je ook visitekaartjes wil dan is dit de website waar ik de mijne heb besteld:
www.vistaprint.nl

Vistaprint betaalt mij trouwens niet om dit artikel te schrijven, maar ik had gewoon een kortingsbron en ik wilde mijn kaartjes graag laten zien, dus ik kan je eerlijk vertellen dat ik er heel tevreden over ben.

Chrizzl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten