maandag 3 december 2012

Meer foto's van dingen onderweg :D

Hallo blij persoon,

net als donderdag, heb ik afgelopen vrijdag nog wat foto's gemaakt van dingen die ik zag toen ik terug naar huis fietste. Het gaat er bij deze foto's niet zo zeer om dat de dingen die op de foto's staan heel mooi zijn, maar dat ze er toch mooi uit kunnen zien met een vrolijk najaars-zonnetje. 












Zoals ik al zei, dit zijn niet de mooiste dingen die er in dit leven te bezichtigen zijn. Het is eigenlijk gewoon een industrieterrein waar ik doorheen rij. Maar tussen deze dingen kun je ook compositie en lichtval ontdekken en dan worden een heleboel dingen misschien een stuk interessanter om naar te kijken. 

Dit was het voorlopig met de foto's onderweg, het is misschien niet zo leuk als wanneer ik tekeningen upload, maar ik vind het toch belangrijk om bij dit soort dingen stil te staan. Omdat het voor mij een manier van denken is geworden.

Chrizzl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten