woensdag 4 september 2013

Project Vera!




Hallo Blij persoon!

Daar zijn we dan eindelijk, het project waar ik zo lang over heb verteld, is nu eindelijk online. 
"Vera" is een serie tekeningen van pen en inkt, die een verhaal vertelt over twee meisjes in een bos.
In dit bericht laat ik alleen nog de foto's zien, zodat je zonder de context een eigen interpretatie krijgt ;). Ik hoop vandaag nog de achtergrond en de bedoeling van elke afbeelding online te kunnen zetten. 

For now: Enjoy!








































Zo, dat was het alweer :). Ik ben heel erg benieuwd wat je ervan vond en wat jij denkt dat het verhaal is, dus laat alsjeblieft een reactie achter! Zoals ik al zei hoop ik de achtergrond en details vanavond online te kunnen zetten. 

Ik ben heel erg benieuwd naar jou mening!

Chrizzl 

2 opmerkingen:

  1. WOUWWW!! Heel erg mooi
    xx
    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super gaaf!!!!
    x Kyra (ik hoop dat de tekening van mij ook snel op je blog komt! xxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen