donderdag 26 september 2013

Ik studeer dingen


Hallo Blij persoon!

Jup, je hoort het goed. Je hoort even niets op Chrizzl Creations voor 3 weken en onze Chrizzl is opeens een student! Dit is even een samenvatting van wat mij de afgelopen 3 tot 4 weken heeft bezig gehouden op artistiek gebied. 

Laat ik maar even beginnen met het verhaal achter dat "student"gedoe, waar ik het net over had.
Vorig jaar had mijn decaan me verteld, dat de HKU, Hogeschool voor de Kunsten Utrecht, vooropleidingen doet op zaterdag ochtend en dat dat wel iets voor mij zou zijn. In de vakantie heb ik me aangemeld voor de vooropleiding Beeldende Kunst. Voordat je aangenomen kan worden moet je eerst een soort intake-gesprek hebben gehad. Nadat mijn aanmelding compleet was ingeleverd, zou ik een mailtje krijgen over de datum waarop dat gesprek zou zijn. Dat mailtje liet echter op zich wachten. En dat duurde maar. Uiteindelijk hebben we naar de HKU gebeld, om te horen te krijgen dat ik dat mailtje al ontvangen moet hebben gehad en dat de intake-gesprekken alweer waren geweest. 
In de e-mail die ik had ontvangen stond echter niet iets over een datum. Uiteindelijk heb ik de dag voordat de opleiding zou beginnen mijn intakegesprek kunnen krijgen en ben gelukkig toegelaten. 

Dat is alles wat ik voor nu ga vertellen over de vooropleiding, ik ga zeker meer vertellen over wat ik allemaal beleef daar. Het liefst zou ik elke week een update willen doen over mijn creaties daar, maar zoals je misschien wel doorhebt, hou ik niet veel tijd over om te bloggen.

Ik ben de afgelopen tijd zo druk geweest met school en de HKU dat ik er gewoon weg niet meer aan toe kom om een half te gaan zitten om een blogpost te schrijven. Ik heb van meerdere mensen gehoord dat ze hele leuk vinden als ik wat vaker update, maar ik moet helaas roeien met de riemen, of in dit geval de uren, die ik heb. 
Ik ben heel erg blij dat jullie het lezen van mijn blog leuk vinden en zonder alle leuke dingen die ik te horen krijg was ik waarschijnlijk veel minder gemotiveerd om er mee door te gaan :) 

Ik hoop je snel weer terug te zien ;)

PS: de mensen die mij op twitter volgen, weten inmiddels dat ik dol ben op grappige qoute, dus daarom sluit ik deze blogpost ook af met een van mijn favoriete: "Bitterballs are the greatest thing about the Netherlands. It's like you mix meat and hope and then fry it." - John Green

Chrizzl



Geen opmerkingen:

Een reactie posten