zondag 18 augustus 2013

L'aquarium


Hallo Blij persoon,

Tijdens mijn vakantie in Frankrijk zijn we ook naar een aquarium geweest, waar ik heel wat foto's gemaakt die ik later heb geschilderd. Let's take a look, shall we? We shall.


   


Dit is het zeepaardje dat je hierboven ziet. Je kunt al zien dat ik alle tekeningen op een blad heb gemaakt. Dit zijn namelijk ook oefeningen voor het project dat ik wil gaan doen. 





 Dit is een tekening zoals een vis er waarschijnlijk uit komt te zien in dat project waar ik het de hele tijd over heb. Op de foto hiernaast is de vis iets blauwer dan de tekening, maar de komt door dat de camera de blauwe kleur niet helemaal goed heeft opgevangen.



 



Deze schildpad heb ik niet met inkt omlijnt, omdat ik hem eigenlijk wel mooi vond zo en bang was het te verpesten. Less is more :)








Ik heb de mooie chroom-achtige kleur van deze krab niet echt kunnen vangen in deze tekening. Hij is niet helemaal met inkt afgemaakt omdat ik toen naar bed moest :p








En tot slot nog dit grappige visje. In dit geval heb ik niet echt het idee dat de inkt de tekening nog veel goed heeft gedaan. Je kunt ook zien dat de inkt een beetje uit is gelopen, omdat ik eerst waterverf heb gebruikt en daarna de inkt. Andersom gebeurt dit niet.



Dat was het alweer! Ik ben ook nog naar de dierentuin geweest, dus daar komen ook nog tekeningen van. Project Vera heeft wat vertraging, want het gebouw waar de tekeningen liggen is in de vakantie gesloten. begin september kan ik ze komen ophalen. Tot die tijd heb ik nog genoeg dingen om te laten zien en ik zie je gauw weer met nieuwe creaties.

Chrizzl

1 opmerking: