zondag 11 augustus 2013

We gaan er weer tegen aan!



Hallo blij persoon!

Zoals je wel hebt gemerkt heeft mijn blog een hele tijd stil gelegen, maar ik natuurlijk niet ;). Nu ik klaar ben met school en terug van vakantie heb ik weer tijd om alles wat ik in de tussen tijd heb gemaakt online te zetten. 

Er zijn een aantal dingen die je de komende tijd kunt verwachten, namelijk:

- Waterverf en Oost-Indische Inkt try out
- De posters van "Meisjes met snorren"
- Project Vera
- Taart voor tamars verjaardag
- My Little Pony - Fan art update
- Tekeningen van Youtubers
- Schetsen en orientatie voor Project Water

Ik krijg binnenkort een nieuwe oven, dus dan komen er vast ook een heleboel nieuwe bakideetjes langs. 

Om dit bericht af te sluiten zou ik je graag nog voorstellen aan Mark Crilley, mocht je hem nog niet kennen. Deze man kan ontzetten goed tekenen en maakt How to draw-video's op Youtube. Hij tekent onder anderen manga, maar ook realistisch. Het is heel leuk om naar te kijken of om gezellig me te tekenen, ik ben in ieder geval fan :). Mocht je geïnterseert zijn is hier zijn Youtube kanaal:


Geniet lekker van je vakantie, ik ben snel weer terug met nieuwe creaties ;)

Chrizzl

3 opmerkingen:

  1. Welke youtubers ga je tekenen? Ik heb laatst Joey Graceffa en Jc Caylen getekend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Dionne!

    Ik heb voornamelijk Nederlandse Youtubers getekend, ik weet niet of je ze kent. Van Joey Graceffa heb ik wel eens gehoort, maar Jc Caylen niet. Ik denk dat ik mijn tekeningen pas over een tijdje op mn blog zet, maar waarom merk je dan nog wel ;). Ik wil jou tekeningen ook wel eens zien!

    Chrizzl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oo okee, ook leuk :)
      Ik zit erop te wachten, haha
      Mijn tekeningen zijn lang niet zo goed als de jouwe, ik kan nog niet zo goed schaduwen tekenen :/ sowieso ben jij veeeeel beter in tekenen
      Ik laat volgend schooljaar wel foto's ervan zien want ik ga ze naar hun PObox sturen ^^

      Verwijderen