dinsdag 13 augustus 2013

Prutsen met waterverf


Hallo Blij persoon,

Zoals belooft zijn hier nog wat foto's van wat tekeningetjes die ik gemaakt heb met mijn nieuwe waterverf. Dit zijn echt de dingen die ik gemaakt heb toen ik net thuis kwam en mijn nieuwe materialen wou uit proberen, het is niet heel ambitieus, maar misschien wel leuk om te zien. Er komen nog wat blogposts met echte tekeningen en schilderingen, maar die upload ik later deze week. enjoy.




Zoals je hier al ziet zijn het een heleboel vissen, dat is omdat ik binnenkort hopelijk ga beginnen aan een project met heel veel vissen. Dit zijn wat schetsen die ik over heb getekend met inkt, puur om het uit te proberen, de originele schetsen zet ik later online.


Dit zijn wat bloemen die toevallig voor me stonden. De roos zat er niet bij, die heb ik uit mn hoofd getekend. Die roos was om te checken of de inkt zou uitlopen als ik er later (als die al opgedroogd was) met waterverf overheen zou gaan. (note de sexy smile in het midden bovenaan)




Dit is een hele mooie goudvis die in de National Geografic stond, ik vond hem er wel leuk uitzien, dus heb ik die aan mijn vissencollectie toegevoegd. 



Naast de interessante teksten die er op deze afbeeldingen te lezen zijn, zie je ook een soort guppie. Dit was de eerste complete tekening met pen en inkt die ik ook echt netjes heb gemaakt. je kunt het niet heel goed zien, maar ik heb op de schubben nog wat licht roze gebruikt voor een extra fancy effect.. 



Dit was een experimentje voor de kleur blauw van het water voor het project dat ik wil gaan doen en dit is niet de juiste kleur. En nog wat vissen. natuurlijk.



En hier ook nog een krabbeltje. Kwallen zijn echt mooi en heel raar. Soms. Ik wist niets meer te zeggen hier, dus zeg ik dit. Deze onserieuze tekeningen ga ik ook melig commentaar geven... fascinerend.



En tot slot heb ik deze bloemen nog geschilderd die je al eerder hebt gezien, maar dan alleen met waterverf. 

Nog even een close up..















En dat was het weer voor vandaag! Ik hoop dat je het leuk vond om ook eens wat minder ambitieuze tekeningen en probeerseltjes te zien, ik vond het in ieder geval leuk om erover te vertellen. Het is immers ook onderdeel van het proces van.. iets. Iets maken of zo. Blaaahh, laat ook maar. Ik ga nu opruimen. Tot snel wanneer ik iets nieuws plaats. Waarschijnlijk snel. Misschien wel morgen. Ik weet niet. Doei. Denk ik.

The weird Chrizzl that I actually am

Geen opmerkingen:

Een reactie posten