zondag 25 november 2012

Mijn wens



Op het moment dat ik dit schrijf ben ik aan het oppassen. En omdat ik vandaag toch nog een artikeltje online wilde hebben leek het me wel leuk om het daarover te hebben. Niet over het oppassen, dat heeft met niets te maken waarover ik op mijn blog zou schrijven, maar over wat ik met het geld wil gaan doen.

Ik wil namelijk al een tijdje een camera. Een van mezelf die ik overal mee naar toe kan nemen, en dus niet al te groot of te zwaar is, maar waarmee ik wel goede kwaliteit foto's mee kan maken. 
Er zijn namelijk er heleboel dingen die ik tegen kom als ik bijvoorbeeld op de fiets zit, en dan zou ik zo graag een foto willen maken zodat ik er thuis nog eens naar kan kijken en het natekenen bijvoorbeeld. 
Maar dan loop ik al vrij snel tegen het probleem dat camera's duur zijn en dat het geld niet op mijn rekening staat. 

Er zit dus niets anders op dan sparen. Al mijn oppasgeld en verder geld dat ik contant krijg gaat regelrecht de spaarpot in. Als ik veel klusjes krijg heb ik misschien eind volgend jaar al mijn fototoestel in huis. 

Chrizzl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten