donderdag 22 november 2012

Een kijkje in mijn tekenboek #2


Hallo Blij persoon, 

Ik had vanochtend beloofd nog wat tekeningen te publiceren, dus hier komen ze.







Laten we met deze beginnen. Het is een beetje een onduidelijk tekening,maar ik weet niet of ik deze nog verder ga afmaken. Ik vind hem eigenlijk wel mooi zo. ik heb dit ook nagetekend van een foto die ik op internet heb gevonden en ik heb die foto gekozen omdat het meisje me een gevoel geeft van oprecht geluk en vrolijk zijn. Liedjes die ik onder andere heb geluisterd tijdens het maken van deze tekening zijn o.a. All star van Smash Mouth, Hold my Hand van Micheal Jackson & Akon en  Good Time van Owl City & Carly Rae Jepsen. Dit zijn de liedjes die me vrolijk maken en me een gevoel van vereniging geven en daarom vind ik het heel erg bij deze tekening passen.




En dan is er deze tekening. Deze heb ik nagetekend uit een tekenboek, het boek heet Draken en andere fantasiefiguren tekenen van J.Peffer. Het is een super gaaf boek en ik kan het je zeker aanraden. ik weet niet waar je het kan kopen, want ik heb het  kado gekregen. 






En tot slot; deze zeeslang. Ook deze komt uit het drakenboek. Hij heeft nog geen achtergrond, maar ik weet niet of ik die er nog bij ga maken. Over deze heb ik wel erg lang gedaan, maar dat was voornamelijk omdat ik hem stukje bij beetje heb afgemaakt en dus over langere periode eraan heb gewerkt. Het heeft wel geloond, want ik vind zelf dat dit de mooiste tekening is die ik tot nu toe heb gemaakt.

Dit was het voorlopig, ik ga zeker nog meer dingen uit mijn tekenboek laten zien, maar dit is toch wel wat mij betreft het mooist van wat ik tot nu toe heb gemaakt. 

Nu ben ik moe, ik zeg gedag en misschien al tot morgen.

Chrizzl 


1 opmerking: