woensdag 21 november 2012

Aan de slag!




Hallo blije mensen,

Gisteren was eigenlijk een beetje een valse start. Welkom op mijn blog.
ik ben Chris, ik ben 15 en mijn passie is tekenen. En daarvoor heb ik deze blog gemaakt.

Mijn idee was om aan jou kunnen laten zien wat ik allemaal maak en waar ik mee bezig ben. Daarom dacht ik eerst dat het leuk zou zijn om een facebookpagina aan te maken en daar foto's op te plaatsen. De naam wist ik al: Chrizzl Creations. Mijn vriendinnen noemen me Chrizzl, en ik wil mijn creaties delen, dus van daar. Maar afijn, als je dan geïnteresseerd bent in mijn werk, zou je die pagina kunnen liken en dan verschijnt het op je news feed, klinkt best leuk.
Maar ik wou net iets meer dan alleen plaatjes delen. Ik wil ook kunnen vertellen wat de motivatie is achter een tekening en wat het voor mij betekent. Ik wil ook wat kunnen schrijven over de dingen die mij inspireren en die me aan het denken zetten, en zo kwam ik uit op het idee voor deze blog.

Wat je hier dus kunt verwachten zijn tekeningen, foto's en een hoop gezeik over inspirerende dingen, maar ik zal m'n best doen om het interessant te houden ;). Hopelijk zie ik je hier nog vaker,

Chrizzl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten