woensdag 28 november 2012

Oude tekeningen


Hallo blij persoon,

Ik upload nog even wat plaatsjes van tekeningen omdat er gisteren ook niets nieuws is verschenen op mijn blog leek me dat wel leuk. Deze komen niet uit mijn tekenboek, het zijn iets oudere losse tekeningen. Ik hoop dat je ze mooi vindt.




Dit is gewoon een pakje Appelsientje, meer kan ik er niet van maken. Ik had zin om iets na te tekenen en ik zag dit pakje en dat is eigenlijk de geschiedenis van deze tekening. Niet heel diepgaand dus, maar goed.


Deze draak komt ook uit het tekenboek dat ik in kijkje in mijn tekenboek #2 heb genoemd. Ik heb deze tekening gemaakt voor een wedstrijd van de Kinderboekhandel. Het was een wedstrijd waarbij je een bepaalde emotie moest laten zien. Ik koos Tji of hoe je het ook spelt, het is geen echte emotie, maar het is Chinees voor levenskracht. Dat is ook het karakter dat je in de linkerhoek ziet. Ik ind deze tekening erg goed gelukt en ik ben er erg trots op.


Deze tekening heb ik alweer een tijdje geleden gemaakt, misschien wel een jaar of meer geleden. Ik wil hem nu eigenlijk nog een keer maken, omdat ik denk dat ik inmiddels weer verder gegroeid ben in mijn tekenkunde en dat hij er deze keer misschien nog beter uit komt. Als de re-make af is zien jullie hem wel op mijn blog verschijnen. Ik wilde deze tekening toch delen omdat ik het mooi vind dat het meisje zo iets teders en kwetsbaars uitstraalt wat ik heel erg bij de titel vind passen.

Oke, genoeg gepraat van mij vandaag, ik hoop morgen weer iets te kunnen uploaden, maar nu ga ik slapen,

Chrizzl.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten