zondag 13 januari 2013

Meer taartjes


Hallo blij persoon, 

ik hoop dat je al een leuk begin van dit nieuwe jaar hebt gehad en er weer helemaal tegenaan kunt.

Vandaag leek het me leuk om wat meer van mijn marsepein-creaties met je te  delen. De meeste zijn al wat ouder, maar ik heb laatst ook cakejes gebakken voor mijn Duits-klas. Daarvan verschijnt in de loop van de week nog een artikeltje.






Deze taart heb ik gemaakt voor de trouwdag van mijn ouders. Bij deze taart heb ik voor het eerst echt met een icing-spuit gewerkt. Doordat ik veel moest oefenen (en proeven :) )ging de icing wel vrij op, en ik heb er daarna niet meer echt veel mee  gewerkt.


En bruidspaartje in de wolken <3







Deze taart was voor een familiefeest. Het was jammer dat ik zelf niet naar dat feest ging, want ik had al een afspraak met vriendinnen. Maar er was nog wat taart over, dus ik heb mijn creatie nog wel kunnen proeven (en het was erg lekker :) ).


Van boven...



 En tot slot nog deze cakejes, die heb ik samen met mijn nichtje Anna gemaakt. 

Dat was het voorlopig, nog een fijne zondag.

Chrizzl.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten