dinsdag 29 januari 2013

Panda's everywhere!



Hallo Blij persoon,

wat jij misschien niet van mij weet, is dat ik dol ben op panda's.
Ik weet waar het vandaan is gekomen, maar sinds ik negen of tien ben verzamel ik van alles wat met panda's te maken heeft. Ik heb nu dan ook een best grote verzameling panda-prulletjes. Als je dat leuk vind laat ik er misschien een keer iets van zien.

Nu was ik afgelopen herfstvakantie nog in Londen en in de China Town daar STIKT het van de panda's. Ik heb daar dus een mooie fotocollectie aan over gehouden die ik graag met je zou delen.







Toen ik hem zag was ik al gelijk verliefd op deze hoodie.
Helaas koste hij 30 of 40 pond, dus dat was te duur. 


Panda-koekjes! Volgens mij zijn ze net zo lekker als ze eruit
zien... We hebben ze dan ook maar niet gekocht.


Een panda-drinkbeker. Jammer dat ik die niet nodig heb, 
want hij is wel schattig


Ik zou absoluut niet weten wat dit is, 
het was in ieder geval heel groot.
Een zitzak misschien?


Ik weet niet wat dit is, maar er staat een panda op.


Panda-gebakjes. Ze kijken een beetje eng, hopelijk zijn ze wel lekker.


Knuffels, natuurlijk.




En nog een taart.


Ik hoop dat je het leuk vond. Ik vind de panda toch iets vredigs en warms in zich hebben, dat maar het wel bijzonder voor mij. 

Zal ik eens iets vertellen over mijn verzameling? Laat het me weten in de reacties, je kunt ook mailen naar chrizzlcreations@gmail.com

Chrizzl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten